Facility Manager

Introductie

Steeds meer Belgische bedrijven en organisaties kunnen rekenen op de faciliteiten en diensten die Facilicom al meer dan 40 jaar levert aan het bedrijfsleven. Facilicom biedt effectieve oplossingen op het gebied van schoonmaak, catering, veiligheid, onderhoud en C2C-dienstverlening om hen te ondersteunen en bij te staan. Meer dan 5.000 professionals bieden specifieke en geïntegreerde facilitaire diensten om hoogwaardige, efficiënte en flexibele diensten te garanderen die zijn afgestemd op de behoeften van klanten. De organisatie en coördinatie van deze activiteiten wordt verzorgd door de afdeling Facilicom Solutions. Hierin zijn ruim 50 professionals ingezet voor het aansturen van activiteiten op het gebied van schoonmaak en bedrijfscatering (soft services) en techniek en onderhoud (hard services).

Jouw verantwoordelijkheden

De facilitair manager organiseert de klantenservice op één locatie of meerdere locaties (vast of projectmatig) conform de opgestelde werkorganisatie en werkplan en overige overeengekomen afspraken binnen het gestelde budget. De facilitair manager kan in nauw overleg met de opdrachtgever de werkorganisatie ontwerpen, schrijven en optimaliseren, en na goedkeuring implementeren in de betreffende organisatie.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Implementeren en / of beheren van serviceconcepten bij de klant.
  • Het aanspreekpunt en organisator voor klanten en hun klantorganisaties.
  • Zet SLA en contractafspraak om naar kwaliteitssysteem.
  • Voer periodiek evaluaties uit met leveranciers om contractafspraken te controleren.
  • Contractomzet behouden en uitbreiden.
  • Controleer financiële overzichten en keur facturen van leveranciers goed.
  • Opstellen van financiële begroting, kwartaal- en managementrapportages.
  • Besteed aandacht aan relatiebeheer op operationeel niveau.
  • Voer tijdelijke taken en projecttaken uit met klanten.
  • Deelnemen aan interne projecten.
  • Beheer facilitair coördinator en overige medewerkers.

Jouw profiel

  • Je studeert bij voorkeur af met een bachelordiploma of een masterdiploma facilitair management.
  • Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in vergelijkbare functies.
  • Je kunt maar beter in de omgeving van Temse of Vlaams-Brabant wonen.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt voldoende kennis van het Frans en / of Engels.
  • Je weet wat het betekent om autonoom en systematisch te werken.
  • Je bent een echte teamspeler met hands-on vaardigheid.
  • Je pakt problemen en mogelijke bottlenecks oplossingsgericht aan en ontwikkelt je snel tot een onmisbare dienstverlener.
  • Je hebt een servicegerichte persoonlijkheid en een groot inlevingsvermogen.
  • Je hebt een rijbewijs B.

Ons aanbod

Je komt terecht in een organisatie met een klantgerichte beroepscultuur, waarin door gerichte opleidingen de beste medewerkers kunnen worden bereikt en persoonlijk presteren hoog in het vaandel staat.

Je bevindt je in een actieve werkomgeving in een financieel gezond, groeiend bedrijf, waardoor mensen beseffen dat mensen anders zijn.

Je kunt een competitief salaris krijgen op basis van je capaciteiten en ervaring (inclusief bedrijfswagen, gaskaart, maaltijdvergoeding, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering).

https://www.vindazo.be/vacatures/facilitaire.html